پیش طرح توجیهی مجموعه چند منظوره ورزشی، فرهنگی و آموزشی درخشان
| |

پیش طرح توجیهی مجموعه چند منظوره ورزشی، فرهنگی و آموزشی درخشان

آدمی در مراحل تمدن به درجات عالی رسیده و اندیشه و افکار او بسیار تابناک شده و حاصل کار اندیشه و هوشمندی انسان که همان علم و معارف بشری میباشند و همچنین روز به روز وسعت یافته است. پرداختن به ورزش لزوم داشتن اطلاعات کافی و یا معلومات عمومی را ایجاب میکند و امروزه هیچکس حتی کسانی که فقط ورزش را بخاطر ورزش و نه بخاطر اهداف قهرمانی در رقابت های رسمی نمیتوانند منکر ارزش و‌ اهمیت روش‌های علمی در بالا بردن سطح تکنیک، تاکتیک و سلامت افراد در رشته های ورزشی مختلف باشند.
از جهت دیگر آمادگی جسمانی و ‌بدنسازی را میتوان مادر ورزش‌ها و به تعبیری اساس تندرستی دانست. با اینحال درجامعه کنونی ما همچنان یک تضاد و‌ عدم درک درست از بدنسازی و ارتباط مستقیم آن با تندرستی و سلامت به چشم‌ میخورد چرا که بدنسازی به غلط معمولا با الگوی پیکر پروری به جوانان و‌ خانواده ها عرضه شده است.
هدف و‌ رسالت گروه ما آن است که اصالت پرورش تن و‌ روان را به صورت علمی سالم و ‌اصولی ترویج دهد و بدنسازی پاک را با متنوع ترین روش ها گسترش دهد.

شرکت بهینه گستر صنایع آرمان، پیش طرح توجیهی مجموعه چند منظوره ورزشی، فرهنگی و آموزشی درخشان را با موفقیت تحویل کارفرما نمود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *