| | |

فروش نرم افزار کامفار COMFAR-فروش نرم افزار کامفار COMFAR

فروش نرم افزار کامفار COMFAR

فروش نرم افزار کامفار COMFAR  طرح توجیهی و امکانسنجی طرح ها

سازمان توسعه صنعت ملل (یونیدو) بیشتر از 30 سال است که با سازمان های دولتی، موسسات تجاری و شرکت های خصوصی برای حل مشکلات صنعتی آن ها همکاری داشته است و سعی کرده است به آن ها بیاموزد که چگونه مشکلات خود را حل نمایند.
کامفار نرم افزاری است که توسط Unido برای تهیه و ارزیابی طرحهای اقتصادی و برای کشورهای در حال توسعه ارائه شده است. اسم کامفار COMFAR برگرفته از Computer Model for Feasibility Analysis & Reporting به معنای مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری می باشد.
کامفار برای تهیه طرح خاصی تهیه نشده بلکه نرم افزار انعطاف پذیریست که می توان با استفاده از آن طرح های صنعتی، توریسم، معدن و … را تهیه و تحلیل نمود. کامفار پروژه ها را از نظر مالی، اقتصادی ارزیابی می کند و بررسی های فنی و تکنولوژی و دیگر بررسی های خارج از حیطه این نرم افزار می باشد.
استفاده از نرم افزار کامفار به علت انعطاف پذیری زیاد در برابر انواع پروژه ها و قابلیت های بالای این برنامه در انجام محاسبات و اجرای آنالیزهای حساسیت رو به گسترش است.
نرم افزار کامفار یک مدل کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل و گزارش گیری امکان سنجی است که در سال 1962، اولین نسخه این نرم افزار منتشر شد. پس از آن یونیدو به طور مداوم برای پیشرفت و توسعه این نرم افزار کار کرده است. نسخه سوم کامفار در سال 1374 تحت ویندوز ارائه شد. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود. پس از آن به منظور توسعه فنی و بنا به نیاز کاربران این نرم افزار سالانه به روز می شود. این نرم افزار بر پایه تجربیات، نظریات، توضیحات و نیازهای بیش از 5300 کاربر در 140 کشور و همچنین بر مبنای کتابراهنمای یونیدو برای مطالعات امکان سنجی صنعتی تکمیل شده است.
طبق گفته سازمان UNIDO پس از بررسی متدولوژی ارزیابی اقتصادی و مالی طرح ها و پروژه ها در بیش از 50 کشور جهان، این نرم افزار بر اساس متدولوژی طراحی شده توسط یونیدو، ارائه شده است و در حال حاضر نیز گزارشهای خروجی این نرم افزار یکی از اسناد مورد نیاز جهت اعطای وام و تسهیلات توسط بانکهای ایرانی به متقاضیان سرمایه گذاری در طرح ها می باشد. بنابراین این نرم افزار علاوه بر کاربرد آموزشی در مراکز دانشگاهی یک نرم افزار تجاری و مورد وثوق سازمانهای مالی و اقتصادی جهان است.

هریک از نسخه های مذکور همراه با قفل سخت افزاری می باشند که بصورت یک فلش به پورت USB کامپیوتر متصل می گردد. قفل سخت افزاری نوع تک کاربره بایستی بصورت دائم در زمان استفاده از نرم افزار بر روی کامپیوتر باشد که بر این اساس از لحاظ تعداد کاربر محدودیت ایجاد می نماید این در حالی است که از قفل سخت افزاری نوع کاربر نامحدود صرفا در زمان نصب استفاده می شو د و در زمان استفاده از نرم افزار دیگر نیازی به اتصال قفل سخت افزاری مذکور نمی باشد که بر این اساس هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد کاربر نخواهد داشت.

لازم به توضیح است که بمنظور استفاده از نرم افزار نوع کاربر نامحدود نیازی به استفاده از شبکه های کامپیوتری Workgroup & Client/Server  نمی باشد و نرم افزار بصورت مستقل در هریک از کامپیوترها عمل می نماید و می توان آنرا روی بی نهایت کامپیوتر نصب و استفاده نمود.

هریک از نسخه های تک کاربره و کاربر نامحدود کامفار از ضمانت یک ساله برخوردار بوده و قابلیت نصب برروی سیستم  عامل های , Windows XP, Vista, Seven, Eight و نسخه های قدیمی تر در سیستم عاملهای 32 بیتی را دارا می باشند.

[symple_button url=”http://www.bgsiran.ir/product/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%81%d8%a7%d8%b1-comfar/” color=”black” size=”default” border_radius=”3px” target=”self” rel=”” icon_left=”” icon_right=””] فروشگاه اینترنتی فروش نرم افزار کامفار COMFAR[/symple_button] [symple_button url=”http://shop.bgsiran.ir/” color=”black” size=”default” border_radius=”3px” target=”self” rel=”” icon_left=”” icon_right=””] فروشگاه اینترنتی مهندسی صنایع [/symple_button]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *