طرح توجیهی مجتمع گردشگری ملک ري
|

طرح توجیهی مجتمع گردشگری ملک ري

طرح توجیهی مجتمع گردشگری ملک ري با موفقیت تحویل شرکت ملک ری گردید

طرح توجیهی مجتمع گردشگری ملک ري

طرح توجیهی گردشگری، به معنای مطالعات بر روی میزان جاذبه‌ی گردشگری یک مکان خاص در شهر و یا روستا و همچنین تصمیم برای احداث مکان تفریحی و گردشگری (هتل، سینما، مجتمع بین‌راهی و…) در آن منطقه است. یک ایده‌ی اولیه برای رسیدن به موفقیت در پروژه‌ی گردشگری، نیازمند برنامه‌ریزی و تحقیق دقیق می‌باشد. در طرح توجیهی باید میزان سرمایه موردنیاز و اعتبار پروژه برآورد شود و برنامه‌ریزی‌ها به شکلی باشد که منافع به حداکثر و ریسک‌ها به حداقل برسد. هرچند که طرح توجیهی به‌تنهایی ضامن موفقیت سرمایه‌گذاری نیست ولی یکی از الزامات دستیابی به نتایج مطلوب به شمار می‌رود.
هدف از ایجاد طرح راه اندازی بزرگ ترین مجتمع گردشگری و خدمات رفاهی واقع در کیلومتر 48 محور گرمسار به سمنان، جنب اتوبان حرم تا حرم، سمت راست تحت عنوان ملک ري است.
مجتمع ملک ري در فاصله کمی از شهر قرار دارد و به‌ لطف دسترسی آسان، یکی از مکان‌های ایده آل برای خرید سوغات و استراحت بین‌راهی به حساب می‌آید. همچنین، این مجتمع بین راهی با در اختیار داشتن ساختاری لوکس و جذاب، فروشگاه‌های برند، سرویس بهداشتی تمیز و مجهز و فضایی آرام و دلنشین، پاسخگوی نیاز هر سن و سلیقه‌ای است و حتی افراد معلول و دارای مشکلات جسمانی می‌توانند بدون دغدغه از این مجتمع استفاده کنند.

همچنین اگر در طول سفر، افراد نیاز به یک غذای سالم داشته باشند، می‌توانید فودکورت و رستوران‌های این مجتمع گردشگری بزنند یا نهایت استفاده را از کافه‌های آن ببرید. با این اوصاف می‌توان گفت که مجتمع گردشگری فوق علاوه بر یک توقفگاه بین راهی، جاذبه‌ای دیدنی است که گردشگران زیادی برای بازدید از آن ترغیب می‌شوند. فضای زیبا و آرامش‌بخش این محل، این امکان را به مسافران می‌دهد تا استراحتی کنند و با انرژی مضاعف به سفر خود ادامه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجتمع با ما همراه شوید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *