طرح توجیهی تولید غذاهای آماده و نیمه آماده-فرصت سرمایه گذاری۲۷۷

سال هاست غذاهای فست فودی و پیتزا فروشی ها بارنگ و طعم تندشان تمام خیابان های شهر را تصرف کرده اند. رشد قارچ گونه این نوع غذافروشی ها به حدی است که تازه کاران کسب و کار اولین چیزی که به ذهنشان می رسد راه انداختن یک رستوران فست فود است. اما چند وقتی است که میان این بازار رستوران ها و غذاهای پرزرق و برق رستوران های غذای خانگی با اسامی جذاب و جدید سربیرون آورده اند. حالا بسیاری از دانشجویان و کارمندان ترجیح می دهند به جای خوردن یک غذای سنگین و پرحجم فست فودی دستپخت های خانگی بخورند.

شرایط کنونی زندگی انسان و نفوذ مدرنیزه شدن در جوامع امروزی، بسیاری از عادات غذایی انسان را تغییر داده است. آهنگ سریع زندگی، اشتغال زنان، کمبود وقت، فاصله زیاد بین محل کار و منزل و ترافیک سبب افزایش تمایل انسان امروزی به غذاهای آماده و نیمه آماده شده است . شاید بتوان گفت این دسته از مواد غذایی قسمت اساسی مهمترین بخش تغذیه انسان را تشکیل می دهند. در این میان ذائقه بسیاری از مردم نیز به این غذاها عادت کرده است و آنها را لذیذتر از غذاهای سنتی می دانند.

بازار هدف محصول طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

علاوه بر بازار داخلی ، بر اساس قانون صادرات و واردات، محدوديتي براي صاردات انواع فرآورده هايي غذايي از گوشت و مرغ ازجمله ناگت وجود ندارد. با توجه به نياز روز افزون به انواع اينگونه محصولات در دنياي امروز، به نظر مي رسد علاوه بر رشد نياز به اين محصول در داخل كشور، كشورهاي همسايه با رشد سريع در حال صنعتي شدن مي باشند، و نياز آنها به انواع فرآورده هاي غذايي آماده و نيمه آماده رو به افزايش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + = 17